Super enthousiast zijn we over het product de Bodyhoop.
Niet alleen omdat het echt werkt, maar ook omdat de onderneemster
achter dit product met zoveel passie en plezier haar bedrijf uitbouwt
en dat we enorm trots zijn dat we vanaf de start daarbij mogen zijn.
Het voelt stiekem ook een beetje als ons eigen bedrijf.
Over Bodyhoop
In 2011 was Bodyhoop, net als Gunfactor 10, nog een startend bedrijf waardoor we regelmatig gesprekken hebben gevoerd hoe we van de Bodyhoop een merk kunnen maken dat ‘staat’.
De wens
“Kunnen jullie ons ondersteunen om de Bodyhoop bekend te maken via sociale media en overige online communicatie?”.
Onze oplossing
Naast de realisatie van de website en de webshop, is ook een professionele Facebook pagina ontwikkeld met een enthousiaste fanbase van bijna 10.000 positieve en interactieve fans.
Resultaat
Het doel is altijd geweest om het merk te ontwikkelen en de verkoop te stimuleren.
We zijn trots op het feit dat de Bodyhoop een begrip is geworden in Nederland, als zijnde de meest professionele sporthoelahoep van Nederland. Op Facebook wordt positief gesproken over Bodyhoop en vindt veel interactie plaats tussen fans onderling en het Bodyhoop team.
Strategie & concept / Design & creatie(f) / Realisatie / Online marketing
Achtergrond
Voor de bekendheid van Bodyhoop is een Facebook pagina opgestart en de website opnieuw ontwikkeld. Door het regelmatig verloten van een Bodyhoop, maar ook door persoonlijk te communiceren via de Facebook pagina viel het ons op dat we al snel een groeiende fanbase kregen die erg positief en vriendelijk over ons Bodyhoop praat wat tot extra verkopen leidt.
Vriendelijk en positief
Gunfactor 10 gelooft in de kracht van een vriendelijke en positieve fanbase. Vanuit die overtuiging blijven we diverse acties op Facebook ontwikkelen voor de fans, zodat groei en interactie behouden blijft.
Vernieuwend
Bodyhoop blijft vernieuwend. Omdat de eigenaresse Gunfactor 10 betrekt in alle (groei) fases van haar bedrijf, blijft Gunfactor 10 ‘aangehaakt’ en adviseert zij op de juiste momenten over het ontwikkelen van een nieuwe site, een nieuwe online actie en het verbeteren van (online) processen.