Gezamenlijk voordeel kun je behalen met een positieve blik richting de mogelijkheden van het internet.  

Financiële middelen voor groei

In eerdere blogs schreef ik al over de win-win-win situatie waardoor ieder profiteert. De klanten van Gunfactor 10 verkopen vaak online producten. Producten moeten zoveel mogelijk verkocht worden om op die wijze weer extra budget te creëren voor een grotere voorraad. Financiële middelen zijn belangrijk om te kunnen blijven groeien.

Idee van de klant voor gezamenlijk voordeel

Een klant van ons wilde op een bepaald moment de voorraad vergroten, maar had daar extra liquide middelen voor nodig. Ze vroeg ons om het mogelijk te maken dat haar product werd aangeboden met een korting, waarbij de prijs verder kon zakken wanneer extra verkopen werden behaald. Hoe meer producten verkocht werden, hoe meer de prijs van het product kon dalen.

Positieve ‘vibe’

De eerste korting die de klant krijgt moet op zo’n moment al aantrekkelijk zijn. De hogere korting is natuurlijk nog veel leuker. De klanten die het product al kopen met de ‘eerste korting’ maken graag reclame om meer klanten te trekken. Zij profiteren immers, wanneer meer mensen het product kopen en daardoor de verkoopprijs blijft dalen. Die wisselwerking levert een positieve ‘vibe’ op waarbij klant en leverancier een gezamenlijk voordeel en doel nastreven.

Aan de slag?

Heb jij een populair product wat je graag in grote aantallen wilt verkopen? Wij hebben een module ontwikkeld die zorgt dat jouw klanten, samen met jou, zorgen voor gezamenlijk voordeel en daarom ook extra verkoop. Het ‘mechanisme’ kun je zowel op je website als binnen Facebook (als mini-website) integreren.

Interesse? Neem gerust contact op of laat je e-mail adres achter en we bespreken vrijblijvend de mogelijkheden met je.